Fixed Home Banner

دوره آموزشی هادیان

مرداد 1400

دوره آموزشی رابطین استانی مرکز فرهنگی تبلیغی آینده‌سازان در تاریخ ۱۲و۱۳ مرداد در مجتمع یاوران مهدی واقع در جمکران انجام شد.
هدف از تشکیل این دوره که با حضور ۱۵ نفر از رابطین استانهایی از جمله اصفهان، یزد، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی و اردبیل و لرستان و سمنان و مازندران انجام شد، تشکیل شبکه مبلغین بومی استانی بوده است.
در آغاز این دوره آموزشی رابطین در مجتمع یاوران حضور یافته و برنامه افتتاحیه با پخش آیاتی چند از کلام الله مجید، پخش سرود ملی و سخنرانی میهمانان، مدعوین و مسئولین مربوطه انجام شد.


در این دوره آموزشی جناب حجت الاسلام و المسلمین منتظری مدیر مرکز فرهنگی تبلیغی آینده سازان وابسته به دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان، توضیحاتی در مورد تاریخچه مرکز آینده سازان و رسالتی که به عهده دارد ارائه کردند و سپس به میهمانان حاضر خیر مقدم گفته و حضور رابطین را در این دوره مغتنم شمردند.


در ادامه برنامه حجت الاسلام و المسلمین روستا آزاد معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی به ایراد سخنانی پرداختند.
ایشان با تاکید بر بضرورت مساله محوری در عرصه تبلیغ در جامعه این امر را موضوع مهمی از نگاه رهبری دانستند.

بعد از ایراد سختان حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد، حجت الاسلام و المسلمین غنوی در مورد وجوه تمایز تبلیغ با تربیت و اهمیت تربیت در تبلیغ صحبت کردند و در ادامه این دوره آموزشی، معاونت آموزش و تبلیغ و ارتباطات فرهنگی طرح شبکه مبلغین بومی و ایجاد شبکه مبلغین بومی را تبیین کردند.
در ادامه برگزاری کلاسهای آموزشی در روز اول از این رویداد، استاد دکتر لاور به تبیین موضوع تیم‌سازی و شبکه‌سازی برای رابطین پرداختند و محوریت آیه ۲۰۰ سوره آل عمران و آیه ۲۹ سوره فتح و فرازی از دعای افتتاح مولفه‌های تیم‌سازی و شبکه‌سازی برای شرکت کنندگان در برنامه توسط ایشان تبیین شد.
سپس رابطین استانی در جلسه‌ای با مدیر مرکز آینده سازان به مدل اجرای طرح شبکه‌سازی مبلغین در استانها به گفتگو صمیمی نشستند.
در روز دوم دوره این رویداد مدیریت فرهنگی توسط استاد افشار برای رابطین شرکت کننده تبیینن شد و در ادامه دوره آموزشی و توجیهی طرح شبکه مبلغین بومی برگزار و این دوره خاتمه پیدا کرد.

دکمه بازگشت به بالا