اتحادیهاخبار

سومین نشست حلقه وصل در مجتمع یاوران مهدی قم

سومین نشست حلقه وصل در مجتمع یاوران مهدی قم برگزار شد

سومین نشست حضوری حلقه وصل با حضور دبیرکل اتحادیه و مسئولین استان های اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان روز دوشنبه بیست و ششم مهرماه به صورت حضوری در مجتمع فرهنگی یاوران مهدی(عج) ، استان قم آغاز شد

به گزارش روابط عمومی مرکز فرهنگی تبلیغی آینده‌سازان به نقل وبگاه اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، در این نشست در ابتدا حسین تاریخی دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان ضمن خیر مقدم به مسئولین اتحادیه گفت: شرایط کرونا در کشور باعث شده است تا نقش خانواده های دانش آموزان در اجرای برنامه ها پر رنگ تر شود.

وی در ادامه افزود: مسئله مهم ما در گام دوم، یک میلیون معلم و ۱۵ میلیون دانش آموز است و نسبت ما در این برنامه با تمام بدنه تعلیم و تربیت تعریف می‌شود .  

دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: بخش جدی تحقق تمدن اسلامی، مردمی سازی حکومت است” و ما باید متناسب با این فرموده مقام معظم رهبری مدل های اجرایی را در حوزه فعالیت خود ارائه بدهیم.

در ادامه این نشست ، معاونت سازماندهی خواهران و برادران با مسئولین اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان سراسر کشور پیرامون بررسی وضعیت سازماندهی شبکه پشتیبان و دانش آموزی کشور  به بحث و گفت و گو پرداختن و هر یک از مسئولین نکات خود را پیرامون وضعیت سازماندهی شبکه پشتیبان و دانش آموزیاستان خود بیان کردند

مدیر اجرایی و مدیر دفتر برنامه ریزی و ارزیابی،  سخنران های دیگر این نشست بودند که در خصوص وضعیت جاری اتحادیه استان ها با مسئولین اتحادیه استان ها به بحث و تبادل نظر پرداختند. 

بررسی اجمالی فعالیت های موسسه فرهنگی تبلیغی آینده سازان قم، با حضور حجت الاسلام والمسلمین منتظری در سومین نشست مسئولین اتحادیه استان ها از دیگر برنامه های این نشست دو روزه بود

جلسه مدیر دفتر آموزش و تولید محتوا اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان  با مسئولین اتحادیه استان ها نیز با موضوع جاری سازی طرح رسا در اتحادیه سراسر کشور برگزارشد.

سخنرانی و دیدار حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه  یکی از دلنشین ترین جلسات سومین نشست حضوری حلقه وصل بود که  با حضور دبیرکل اتحادیه و مسئولین استان های اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در روز سه شنبه بیست و هفتم مهر در مجتمع فرهنگی یاوران مهدی(عج) ، استان قم  برگزار شد.

در این جلسه نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در جمع مسئولین اتحادیه گفت:یکی از مهمترین یاری ها در امر خود سازی ، توجه خاص به حضرت فاطمه معصومه (س) است. لذا زیارت آن حضرت بسیار مغتنم است.

وی با توجه به یاد آوری مقام معظم رهبری در خصوص سال امام مهدی (عج) افزود: باید فعالیت های ویژه و خاصی در حوزه معارف مهدوی متناسب با سنین نوجوانی و دانش آموزی انجام شود.️تقویت بنیه معارف مهدوی جز ضرورت های درجه یک است که باید به آن توجه شود

حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری با اشاره به ضرورت مواسات درون شبکه ای و زنجیره کمک مومنانه خاطرنشان کرد: برنامه هایی را که در آن بچه ها نقش آفرینی میکنند را تقویت کنیدمراقب باشید این کمک ها و مواسات درون جوش که صورت می گیرد مورد عنایت حضرت ولی عصر (عج) است، نمایشی نشود.مواسات درون شبکه ای که در اولین اقدام آن تاسیس صندوق امام حسن (ع) است را بسیار اهمیت دهید. چرا که فرد احساس می‌کند که در شبکه است و تنها نیست.

در سومین نشست حضوری مسئولین اتحادیه استان ها، سامانه جامع آموزش اتحادیه با عنوان فانوس با حضور نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه نیز رونمایی شد

این سامانه بستر ارائه آموزش های مجازی در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان برای مخاطبان شبکه دانش آموزی، شبکه پشتیبان و خانواده بوده و راهبری تربیتی و پیگیری روند آموزشی را نیز بر اساس ارائه ی مدل آموزشی منطبق با اهداف سیر فکری تربیتی می باشد.

هم اندیشی برنامه ها و فعالیت های فرهنگی اجتماعی با حضور معاون فرهنگی اتحادیه و مسئولین اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان ها  پایان بخش این نشست دوروزه بود

 

                                   

دکمه بازگشت به بالا