چگونه اسلام را نابود کنیم؟

اعترافات

اعترافات (۲) چگونه اسلام را نابود کنیم؟!

تحقیق و تألیف: عطائی اصفهانی

انتشارات: حضرت عباس علیه‌السلام

قطع: وزیری ۶۴۰ صفحه

این کتاب ارزشمند اگر چه ادامه جلد نخست این مجموعه است اما موضوع مورد بحث آن کاملاً متفاوت می‌باشد. مؤلف در جلد اول کوشید تا نشان دهد اسلام و مکتب نورانی آن با توجه به تأثیرات جهانی و فرا ملیتی، مورد توجه چهره‌های فرهنگی و نیز سیاسی غرب قرار گرفته است.

با این توصیف طبیعی است که سردمداران تفکر مادی، اسلام را بزرگ‌ترین خطر برای اندیشه‌های غیر اخلاقی خود دانسته و با یک برنامه‌ریزی هدفمند و حساب شده در صدد نابودی و یا تحریف باورهای اعتقادی مسلمانان باشند. جلد دوم این مجموعه به برنامه‌ها و دستورالعمل‌های استعمار پیر برای مقابله با موج جهانی اسلام اختصاص یافته است. اختراع وهابیت، شیخیه، بابیت و بهائیت و دیگر فرقه‌های گمراه و جعلی، تنها بخشی از دشمنی‌های انگلیس برای نابودی مکتب آسمانی اسلام می‌باشد.

از دیگر توطئه‌های سیاسی و فرهنگی استعمار برای به زانو در آوردن آئین رستگاری، می‌توان به این موارد نیز اشاره نمود:

بد نام کردن روحانیون و فقهای اسلامی، فریب زنان مسلمان برای کشف حجاب، تحریف و مقابله با حج، نماز جماعت و عزاداری سالار شهیدان، متلاشی ساختن ایران به عنوان مرکز نشر اسلام ناب، ترویج فساد و بی‌بند و باری، تبلیغ مسیحیت، نابودی آثار ملی و باستانی مسلمانان، مقابله با باور مهدویت و انتظار، شبهه افکنی در دین و…

نگارنده در مقدمه اثر، اصلی‌ترین انگیزه خود از تألیف این مجموعه را مشاهدات خویش در برخی کشورهای اسلامی از اظهار عجز، ناتوانی، زبونی و ابتلای به خمودی، خود کم‌بینی و… بعضی از مسلمانان عنوان نموده است. استفاده از تصاویر چهره‌های سرشناس و صاحب نظرانی که به تناسب بحث، نامی از آنها برده شده، باعث می‌گردد تا مطالب کتاب در ذهن مخاطب، نقش ماندگارتری پیدا کند. این کتاب نیز مانند جلد نخست، از ضرورت خاصی برای اشاعه محتوای اثر برخوردار است. به جاست تا مربیان محترم با بهره‌گیری از روش‌های متنوع فرهنگی و هنری، بخش‌هایی جذاب‌تر از این کتاب ارزشمند را در اختیار دانش‌آموزان قرار داده و در صورت امکان، نسبت به طرح سوال و برگزاری مسابقات کتابخوانی با محوریت این اثر، اقدام نمایند.

دکمه بازگشت به بالا